Dusler Sokagi
Üye Girişi | Üye ol | Üye Arama | Üyelik Problemleri
Ana Sayfa
Nostalji arama:
Toplam Cevap: 177
Ana Sayfa >> Nostalji >> İlişkiler >> lezbıyen
Sayfalar: Önceki  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Sonraki
Yazar lezbıyen
Yabanc?.


07-09-2007 18:25
Yabanc?.

|| KàRà KéDi || demiş ki; kendilerini nası memnun ediceklerini çok iyi biliolarmış..o yüzdende erkeğe ihtiyaç duymuyolarmış..

bi kızla muhabbetim olmuştuda öle sölemişti.
seni işletmiş

07-09-2007 18:26
Yabanc?.

ŞeYtAn MaRKa GiYeR demiş ki; seni işletmiş

senin düşüncen

07-09-2007 18:26
Yabanc?.

ŞeYtAn MaRKa GiYeR demiş ki; nerden cıktı şimdi bu
yoksa sendemı lezbiyenlığe meyıllısın


merak sadece meyıllı olsam erkk arkdsım naısl olsun hıh

07-09-2007 18:28
Yabanc?.

|| KàRà KéDi || demiş ki;
senin düşüncen

genelde bu tarz sitelerde kendılerını tatmın etme
yolu lezbiyenlık
bence çoğu kızzz
porno stelerınden gorduklerını uygulamaya çalışıyo
yaşamtarzı halıne getirdiklerını sanmıyommmmmmm

07-09-2007 18:33
Yabanc?.

gizem demiş ki;

merak sadece meyıllı olsam erkk arkdsım naısl olsun hıh
işte diğerlerıde senın gıbı
gunluk hayyatta erkek arkadaşından ıhtıyacını gıderıyo
sanalda ıse lezbiyenlık ayaklarına yatıyo
demınde dedıgım gıbı
lezbıyenlıgı yasam tarzı halıne getıren yokturrr
sözde lezbıyenler vardırrrrr

07-09-2007 18:35
Yabanc?.

ŞeYtAn MaRKa GiYeR demiş ki;
genelde bu tarz sitelerde kendılerını tatmın etme
yolu lezbiyenlık
bence çoğu kızzz
porno stelerınden gorduklerını uygulamaya çalışıyo
yaşamtarzı halıne getirdiklerını sanmıyommmmmmm


sen sanmıyo olabilirsin ama benim tanıdığım ve böle olan tonlarca insan var ve hiçbirini tercihi yüzünden yadırgamam..herkes erkek sevicek die bi kural yok..

07-09-2007 18:35
Yabanc?.

|| KàRà KéDi || demiş ki;

sen sanmıyo olabilirsin ama benim tanıdığım ve böle olan tonlarca insan var ve hiçbirini tercihi yüzünden yadırgamam..herkes erkek sevicek die bi kural yok..
beni anlamadın
"herkez erkek sevecek diye bi kural yok"
kesınlıkle haklısın
bende aksını ıdda etmedım herkezın kısısel tercıhınede saygım var
demek ıstedıgım şu
bu tarz sıtelerde lezbiyenlık yalan_sahte
gercek olduguna ınanmıyom

07-09-2007 18:41
Yabanc?.

|| KàRà KéDi || demiş ki;

sen sanmıyo olabilirsin ama benim tanıdığım ve böle olan tonlarca insan var ve hiçbirini tercihi yüzünden yadırgamam..herkes erkek sevicek die bi kural yok..
beni anlamadın
"herkez erkek sevecek diye bi kural yok"
kesınlıkle haklısın
bende aksını ıdda etmedım herkezın kısısel tercıhınede saygım var
demek ıstedıgım şu
bu tarz sıtelerde lezbiyenlık yalan_sahte
gercek olduguna ınanmıyom

07-09-2007 18:41
Yabanc?.

ne oluyo lem burda

07-09-2007 18:42
Sayfalar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18

Şiirler | Hikayeler | Komik Hikayeler | Anılar | Güzel Sözler | Fıkralar | Ekart | Nostalji | Yigit Özgür Karikatürleri

Etiket | Forum | Gezi Rehberi
Copyright © 2005 DuslerSokagi.com. Bir eğlence sanatı. | iletisim: iletişim